uitwisseling high school

  • Laura

    Mijn naam is Laura en ik wil graag komend jaar naar een highschool in Amerika. Ik ben bezig met een aantal organisaties: YCU, AFS Travel active. Wie heeft ervaring met een van deze organisaties. Ik vind het vooral belangrijk om te weten of het gastgezin goed geregeld was.

  • Wendy

    Hey! Ik ben in 2000-2001 met YFU weg geweest. Hoe bedoel je of het goed geregeld is met het gastgezin? Dat er inderdaad een voor je is of dat je het er goed mee kunt vinden?

    Wendy

  • ik

    hej, als je info wilt over travel active zou ik kijken op de site ervan. daar is nl een forum waar goed gereageerd wordt(www.travelactive.nl)

    en verder kun je naar infobijeenkomsten gaan.

    en gastgezin wordt meestal wel goed geregeld hoor daar zou ik me als ik jou was niet druk om maken!

  • Marieke

    Hey ik ga komend jaar naar Amerika met Aspect, ze zitten in Rotterdam. Mijn hele pakket is nu in Amerika en het wachten is op mijn gastgezin.

    Maar ik vind deze organisatie beter als andere waar ik eerder ben wezen kijken omdat het heel persoonlijk is. Ze hebben misschien ook minder studenten als andere organisaties, maar dat maakt mij niet uit. Zolang ik maar naar Amerika kan gaan, joehoe!!

    Marieke

  • >

    Heej heej!

    Gaaf man dat jullie naar Amerika enzv.. gaan!

    Dat wil ik ook .. :)

    Spannend ,, en ik hoop dat jullie laten weten hoe het daar is!

    Want ik wil ook zoooooo graag naar Vs ofz gaan..

    Alleen ik ben bang dat ze daar heel erg zijn zo van: die tutjes,oppervlakkig, populair ,merk kleding.. (keej het is intrussante shit) Maar je weet wel.. net zoals op tv.. Khoud daar echt niet van..

    Kan iemand mij ook vertellen hoe het daar gaat ? en is daar ook zo van : blond is mooj … en met raciste?

    liefs,, xXrobin

  • >

    Kwas een ding vergeten te vragen..

    Ben ik niet te laat om voor dit school jaar te gaan?>

  • Roos

    Hai allemaal,

    Leuk dat jullie allemaal zo ondernemend zijn, ik zelf wil ook heel graag met een uitwisselingsproject mee doen, ben 20 jaar, en vroeg me af wat de kosten zijn.

    Weten jullie daar iets meer over?

    Groetjes

  • dorieke

    hai..

    Ik ben net terug van een half jaar Spanje (ik ben 21 jaar) ik ben net 2 weken thuis maar ik wil weer weg (werkt verslavend, begin er niet aan)

    Ik wil als aupair naar Amerika omdat ik voor de highschool te oud ben :(

    Als het goed is ga ik binnen 2 maandjes weg!! spannend…

    oja via travel active is het denk ik the best way to go, want ze betalen je ticket enzo.

    xje

  • Jans

    Ik ben vorig jaar ook lans alle organisaties geweest bijeenkomsten etc en vond ze bij Travel Active het meest persoonlijk en ook erg professioneel volgens mijn ouders. Ik heb ook met mensen gesproken die net terug waren met Travel Active en die hadden allemaal heel goed contact met het gastgezin.

    Cheers

    Jans

  • Susan

    Heej, ik ben ook bezig om te kijken welke organistatie de beste is. Travel active lijkt me idd de beste, maar ik mag alleen gaan als het allemaal te betalen is. Weet iemand ook toevallig of je er subsidies ofzo voor kan krijgen dat de kosten ook wat minder zijn en zo ja, welke?