Ik naar a'dam of utrecht, U naar centrum den haag

  • x

    Ik heb het even helemaal gehad met den haag en wil tijdelijk even weg uit mijn monumentale hofjes woning in het centrum. Ik zoek voor maand ofzo een kamer o.i.d. in het centrum van Utrecht of Amsterdam, afmeting maakt niet uit, maar locatie wel, ik zoek dus iets in een hippe wijk, niet ghetto s.v.p.

    Wat krijgt u er voor terug? Een volledig ingericht (design baken, lcd schermen xbox, alles) momumentaal huisje gelegen in een rustig hofje bij het centrum, pop podium het paard van troije en de grote markt op 1 minuut kruipen, maar toch rust overdag (hofje is afgesloten met een poort). in 10 minuten fietsen sta je op het strand en er zijn surfplanken in het huis aanwezig. Het huis is 40 m2 dus niet geschikt voor gezinnen of mensen met claustrofobie.

    Lijkt dit u iets en heeft u wat leuks te bieden? laat van je horen. Ik zoek iemand die rustig is, enig sinds netjes en het zou prettig zijn als ik bij terugkomst nog mijn spullen terug kreeg. De rest van de bewoners van het hofje zijn allemaal creatievelingen en het zou dus het beste zijn als u dat ook bent.

  • Esther

    Hallo, wilt u nog steeds een maandje in Amsterdam zitten?

    Ik heb een appartementje in Oost/Watergraafsmeer.

    Voor de maand aug. zou u misschien wel in mijn woning kunnen. Ik hou van surfen dus ik zou dat komt goed uit.

    Hoe bent u trouwens aan de hofjeswoning gekomen?

    Groetjes van Esther

  • Esther

    DAt vorige berichtje was van mij, Esther