Woningruil buitenland

  • Maike

    Wij willen graag onze eensgezinswoning ruilen met een woning in het buitenland.

    Canada, nieuw zeeland of australie. Dit voor een periode van 2 maanden,

    We wonen ongeveer een uurtje boven amsterdam in Noord holland.

    Voor meer informatie graag mailen, kent u iemand die een huis in het buitenland

    heeft laat het me weten!

    groetjes maike

  • Johannes Bakker

    Wy wonen in Los Angeles Van Nuys city Frij staande 3 slaapkamer huis 5758 halbrent ave van nuys 91411 earthgoogle to see it.

    we would like for 1/2 September en Oktober in Amsterdam zyn voor die periode

    Johannes Bakker en Linda

    johannes24k@gmail.com voor contact, graag sturen wy meer info voor geintreseerde

    Good location to Universal City, Beaches, Disney land, Hollywood.

    kyk ook naar website www.jl-jewelers.com

  • Michelle

    Ik zou graag mijn apt in Amsterdam Oud Zuid (bij het Vondelpark) ruilen met een apt/woning in Sydney voor een periode van 3 weken (1 Dec - 21 Dec 2009)

    Voor meer informatie graag mailen, bent u of kent u iemand?

    groetjes,

    Michelle

  • Ann

    Hallo,

    Wij zijn een jong gezin met drie kinderen en willen onze vrijstaande, mooie woning nabij Groningen en willen deze graag ruilen tegen een mooie, ruime woning in Zweden of Noorwegen.

    Wie duft?

    De woning die wij beschikken heeft 4 ruime slaapkamers en een heerlijke tuin. Bij interesse graag even een mailtje.

  • Kurt

    Hoi ,wij willen graag voor een maand naar NH ,woningruil is hierbij een optie.Wij wonen in SK Canada.

    Geinterreseerd ? stuur ff een mailtje!

    voorkeur dec of jan.

  • Femke

    Hoi

    Ik wil graag dit aanbod cadeau doen aan mijn vriendin

    kan je mij wat foto's mailen?

    Mvg

    Femke

  • Kurt

    Hi Femke , mijn email is griffioen@yourlink.ca

    dus mail me maar, dan stuur ik wel foto's.

  • rian van oorsouw

    Ik zou graag van woning ruilen in 2013 medio july met een woningbezitter in Reykjavik te Ijsland.

  • rob

    Wil voor drie maanden woning ruilen met iemand in Holland. Wij wonen in Nieuw Zeeland, Bay of Plenty in een mooie country bungalow (122m) drie ruime slaapkamers inbegrepen. Er is ook gebruik van een auto inbegrepen daar we afgezonderd wonen in de natuur. Kerikeri en Phahia zijn ongeveer 30 minuten rijden met prachtige stranden. Ook is er vanuit ons huis direkt mogelijkheid om te gaan vissen en om paard te rijden. Voor paardrijden en vissen zijn wel wat kosten verbonden.

    We hebben 1 hectare land maar daar wordt door de buren voor gezorgd.

    Fantastische kans om een van de mooiste gebieden in Nieuw Zeeland te leren kennen.

    (We hebben wel een compost toilet) maar het huis is eenvoudig maar heel mooi met geen onmiddelijke buren om je heen. De buren die wat verder wonen zijn ook allemaal heel behulpzaam en vriendelijk.

    0064 9 9295859

    Rob en Dayle

    dus vanaf ongeveer April tot Juni, 3 maanden woning ruil.

    Wij in Nieuw Zeeland- Bay of Plenty

    en we willen graag een woning in Apeldoorn of Gelderland

    Den Bosch is ook een mgelijkheid.