Goedendag,

Ik ben een keurige, nette, goed verzorgde, rustige, blanke, Nederlandse man uit zuid Drenthe.

In verband met mijn aankomende opleiding “ Koopvaardij Officier” in Groningen, zoek ik tijdelijke

woonruimte. Ik zoek, Een slaapkamer met een bed en een bureau of werkblad + internet aansluiting.

Als u niet beschikt over bed en of bureau / werkblad dan kan ik daar zelf ook voor zorgen. Internet

aansluiting is wel van belang. Mogelijkheid om te kunnen ontbijten en avond eten ( alleen of met

gastheer/vrouw of gezin). Gebruik mogen maken van douche. De opleiding is opgedeeld in blokken

van rond de 6 weken aaneengesloten scholing en 6 weken praktijk. Ik zoek dus alleen ruimte voor de

6 weken scholing. In de hoop na elke praktijk periode terug te mogen keren om 6 weken te mogen

komen logeren. De scholing dagen zien er als volgt uit. Maandag t/m Vrijdag. Aankomst Maandag

(middag )rond 17.00 uur en vertrek Vrijdag ( ochtend) rond 08.30 uur. De totale cyclus bestaat uit

ongeveer 18 tot 24 maanden. Belangrijk is een rustige omgeving. Geen studentenhuis of rumoerige

flat. Parkeren personen auto. Kosten eten, huur of combinatie daarvan komen we wel uit. Meehelpen,

koken, afwassen en dergelijke is geen probleem.

Heeft u een slaapkamer over ? Heeft u interesse, of zou u genegen zijn mij te willen helpen ? Stuurt u

mij een E-Mail met gegevens zoals straat, wijk, mogelijkheden en uw telefoon nummer dan neem

ik via e-mail of telefoon contact met u op.

Alvast dank voor de eventuele moeite,

Met vr Groet,

( e-mail: koopvaardij_officier@live.nl )

..

J.H