tijdelijke woningruil nederland amerika

  • patty

    op zoek naar tijdelijke woningruil. gaat om eengezinswoning(huur) met voor en achtertuin. 2sl kmr, 1 badkmr, huist 4 pers(ong 25 km van amsterdam). evt gebruik auto (bj 1998)geen huisdieren aanwezig. kindvriendelijk . op zoek naar woning (geen appartment of studio en geen huisdieren onderhoud) california (los angeles area). periode nog in overleg (liefst schoolvakantie 7 juli t/m 18 aug) maar mag ook tijdens school periode met mogelijkheid tot educatie in california (home or public school)

  • Jose Simons

    Beste Patty

    Is deze oproep nog relevant? Zo ja, dan wil ik graag in kontakt komen. Onze zoon en zijn gezin (2 kids van 1 en 4 jaar) wonen in South Pasaden (los angeles) en komen van 15 dec 07 tot 5 jan.08 naar Nederland en zoeken woonruimte. Zij wonen in een vrijstaande woning met ruime tuin in een mooie buurt. Klimaat is daar in de winter heel prettig.

    Interesse? Stuur een mailtje

    met vriendelijke groet

    Jose Simonspatty schreef:

    >

    > op zoek naar tijdelijke woningruil. gaat om

    > eengezinswoning(huur) met voor en achtertuin. 2sl kmr, 1

    > badkmr, huist 4 pers(ong 25 km van amsterdam). evt gebruik

    > auto (bj 1998)geen huisdieren aanwezig. kindvriendelijk . op

    > zoek naar woning (geen appartment of studio en geen

    > huisdieren onderhoud) california (los angeles area). periode

    > nog in overleg (liefst schoolvakantie 7 juli t/m 18 aug) maar

    > mag ook tijdens school periode met mogelijkheid tot educatie

    > in california (home or public school)

  • patty

    hi, bedankt voor jullie reaktie. Ik kan helaas nu niet veel ondernemen daar mijn amerikaanse verloofde druk bezig is geschikte permanente woonruimte te bemachtigen. Ik zal niet eerder dan eind 07 (onzeker ook nog) de woning beschikbaar kunnen hebben, dan weet ik of er vorderingen zijn of dat ik deze woning nog even moet aanhouden. Sorry, maar veel succes met het vinden van geschikte woonruimte

    vr gr

    patty